Contact Info / Websites

All 11 audio Reviews


qafsgdhj qafsgdhj

Rated 1 / 5 stars

Not even close to Trance.

If this were submitted somewhere like Miscellaneous or Ambient, your rating would be significantly higher.



Club Trance Loop Club Trance Loop

Rated 3.5 / 5 stars

Kicks need more equalizing, too repetitive.

IMO, the kicks were too hard. The could have been more submerged with the synth pads you had going on there.

Plus, mutations of the same type of loop don't exactly cut it. Try adding some more variation and future songs could be better!

Nonetheless, I see much potential in this song. :)



Dream Trance - Waiting for you Dream Trance - Waiting for you

Rated 3.5 / 5 stars

A little more atmosphere, please?

I thought it was a great song, but personally I don't think the pads were "prevalent" enough to work with the piano and form a dream-like progression.

A little more work could have been done with the drums and clapping, making the drum roll sound a bit more subtle, kinda like the hi-hat roll you had going on at the end.

Overall, I just didn't think it met some of the requirements of a breath-taking dream trance song. I believe a few modifications could be made to make it sound more "dream-like" though.


ZachPayne responds:

Thanks for the suggestions, they were really helpful!


Can't Remember Where I Am Can't Remember Where I Am

Rated 4.5 / 5 stars

Kinda reminds me of

"All That Makes Us Human Continues" by BT

Yeah, you've got a BT-styled ambient going on there.
You managed to replicate it so well though. :)


Lapse responds:

I'll have to check it out. I'm not familiar with BT.
Thanks for listening.


Elcehan Rae Elcehan Rae

Rated 4.5 / 5 stars

Sorry for the 0-bomb there.

This sounds more like House than Drum N Bass to me.
Overall, it's very nicely sandwiched for a House / Dubsatep song.
IMO, it's kinda slow to be a Drum N Bass song


Dookeymuffin responds:

Hehe thanks :D i'll change it or something
but it could've been nice if you reviewed the song itself :x


Feels Like Meh (NG Cut) Feels Like Meh (NG Cut)

Rated 5 / 5 stars

VERY AMAZING!

What makes it even more interesting is that your my age! Wow, I wish I could be someone like you!

I just gotta start from the basics now... :)


BrokenCrossfader responds:

My age has nothing to do with how I did this, it's about what you know and how you do it :). If I can do this you can too!!!


Hopeku - Crazy Illness Hopeku - Crazy Illness

Rated 5 / 5 stars

AWESOME!

This should be featured in Tiesto's next In Search of Sunrise compilation! :D


pabouchard responds:

That would be great haha


VOID-Taste for Piano and Drums VOID-Taste for Piano and Drums

Rated 5 / 5 stars

This song is kickass! :D

In fact it's so good that me and my drummer friend want the sheet music for it! Pretty please? :(


People find this review helpful!
BinaryGuy responds:

I'm not in contact with my drummer friend right now.
i don't wanna make promises, so, sorry lol


[Microgalactic] [Microgalactic]

Rated 5 / 5 stars

You get all of my 10 stars. :D

I really love these songs that remind me of driving through the city lights at midnight.


People find this review helpful!
teddygram responds:

Thanks!


Song of the Forest Song of the Forest

Rated 2.5 / 5 stars

Well...

It's pretty good, didn't exactly tickle my OMGsenses, plus this loop could have been a bit longer.